onsdag 12. februar 2014

Første strek i regninga

Her har det de siste dagene gått mye i hostesaft og nesespray. Det kan heldigvis bare gå en vei, og i dag er formen atskillig mye bedre! I går hadde jeg besøk av mine to søstre, som hadde tatt med seg både berlinerboller og andre boller! Vi hygget oss lenge i leiligheten vår på Levanger, før vi tok oss en tur opp i huset. Den ene søsteren min, hadde ikke vært i huset siden grunnmuren var på plass. Det føles som en evighet siden!


Søstrene mine har også bosatt seg i Trøndelag, og ingenting er bedre enn det! Nå kan vi alle møtes en gang i blant, uten å måtte ta fly eller kjøre 100 mil.


Sammen inspiserte vi alle rom i huset, og de syntes som oss, at vi har fått det veldig fint.
Murerne var også der i går, og avrettet gulvet på teknisk rom. De blir ferdige iløpet av uken, og det samme gjelder malerne. 


Etter middag dro jeg og Kjell Amund tilbake til huset, for vi har en del prosjekt vi holder på med. Skjenken skulle grunnes og dusjkabinettet monteres. 


Etter en stund hørte jeg noe bannskap fra badet i 1. etg., og det viste seg at dusjkabinettet ikke passet i det hele tatt. En som klødde seg i hodet en stund kan du si. Første strek i regningen, men litt svinn må man regne med når man bygger hus. Til nå har det meste gått på skinner, men etter en telefon med Sveberg i dag ordnet det hele seg. Vi går for standard løsning likevel, med dusj på vegg. I tillegg får vi dusjhjørnet tilsvarende dette.

Da arbeidsøkta var ferdig, tok vi oss en bit sjokolade og nøt stillheten i vår ringe bolig. Om få uker begynner pappeskene å hope seg opp, og vaskehanskene kommer på.

Hilsen Kjell Amund og Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar