søndag 6. oktober 2013

Belysning

Frem til nå har vi funnet en del belysning til huset. Belysning utendørs er også i boks. Resten av lysskinnene og taklampene vi trenger, har vi bestemt oss for å handle fra Ikea. Det er derimot masse innen interiør og belysning en kan la seg friste av. Jeg lot meg derfor friste da jeg var en tur innom Cornelias hus i Trondheim i går. De har nemlig en lampe jeg har ønsket meg lenge! Den heter Vita Conia, og kommer i flere farger, men jeg valgte den hvite. 


Cornelias hus er en interiørbutikk med noe for enhver smak!


Her ser dere esken! Inni er det et rent puslespill, på samme vis som med lysekronen som skal henge i stuen. Den blir derimot å passe perfekt på soverommet vårt i 1. etg!

Fra Ikea har vi bla. valgt disse takskinnene med med 3 og 5 spotter.





Disse skal henge på soverommene i 2. etg. Inspirasjon kommer fra gjesterommet til Anita og Kåre. Den gir et mykt og behagelig lys.


Disse lampene skal henge over kjøkkenbenken! Da kjøkkenet blir veldig hvitt og klassisk, vil lampene gi en fin kontrast.

En god helg videre!

Hilsen Beate og Kjellis


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar